Audyt organizacyjny
Organizacja pracy urzędów to spore wyzwanie. Różnica pomiędzy organizacją pracy w sektorze prywatnym a publicznym związana jest m.in. z poczuciem stabilności zatrudnienia. Realizowane zadania są niepotrzebnie wydłużane, procedury skomplikowane, a komunikacja wewnątrz, jak i z klientami pozostawia wiele do życzenia.
Dla kogo?
Diagnoza problemów to połowa sukcesu w drodze usprawniania pracy. Audyt organizacyjny to idealne narzędzie dla tych JST, które chcą zweryfikować jaki jest stan obecny, ale także określić kierunki i rekomendacje zmian na przyszłość.Czego mogą Państwo oczekiwać?
Poniżej przedstawiamy tylko kilka działań jakie podejmiemy realizując audyt organizacyjny dla urzędu. Nasze działania obejmą m. in.:- porównanie aktualnej sytuacji organizacji z wytyczoną misją, celami i strategią jednostki;
- sprawdzenie efektywności realizowanych działań;
- weryfikację opisów stanowisk pracy i regulaminu organizacyjnego.
Jakie korzyści przyniesie przeprowadzanie audytu organizacyjnego?
- rozpoznanie stanu obecnego organizacji;
- określenie głównych kierunków zmian dla urzędu;
- rekomendacje usprawnień dla wydziałów, komórek organizacyjnych;
- poprawa w obszarze procesu komunikacji wewnątrz firmy oraz stylu zarządzania organizacją, a w efekcie jej rozwój.
Kontakt ekspercki

Mateusz Klupczyński
Prezes Zarządu
61 880 11 10 (nowy nr)m.klupczynski@curulis.pl
Zapytaj o szczegóły
Zapytaj o wycenę potencjalnej współpracy.
Nie czekaj, wstępną odpowiedź na swoje pytania możesz uzyskać od razu. Skorzystaj z wbudowanego chata (kliknij "Skontaktuj się!").